wtorek, 15 kwietnia 2014

Miniserniczki malinowe

Przygotowywałam niedawno mini serniczki malinowe (przepis tu). I muszę przyznać, że smakowały świetnie - gorzej było z ich ładnym wyciągnięciem:). Wyobraziłam sobie jak muszą smakować truskawkowe....:)) i na pewno je zrobię w takiej wersji, a nawet zastanawiałam się czy nie przerobić ich na lody:))


Składniki
  • 200 ml śmietanki kremówki
  • 1 biała czekolada
  • 200 g serka kremowego lub mascarpone (u mnie homogenizowany naturalny)
  • 3 łyżeczki żelatyny
  • 100 g malin
  • 3 łyżki cukru pudru


Czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej.Śmietankę ubić na sztywno z cukrem pudrem. Wymieszać z serkiem, zgniecionymi malinami, czekoladą i żelatyną. Przełożyć do foremek i wstawić na 3 godziny do lodówki. Podawać z bitą śmietaną i malinami. Ja zrobiłam je z galaretką.

W samochodzie ostatnio mi wybrzmiewa Creed - więc wrzucę coś i tu:)

1 komentarz: